Skip to main content

Hvordan forvalter du integrasjonsløsningen?

 



Måten du tar vare på og vedlikeholder integrasjonsløsningen din har stor innvirkning på både ressursbruk, sikkerhet, funksjonalitet og stabilitet.

Avellas forvaltningstjenester består av tre hovedkomponenter der du som kunde kan velge å kjøpe en eller flere komponenter.

7

Support

Supporttjenesten tar utgangspunkt i en vakttelefon som er bemannet innenfor normal arbeidstid (8-16), med mulighet for å kjøpe utvidet tilgang på hverdager (7-21) og i helger. Responsstid på henvendelser per telefon er innen en time. Trenger du annen tilpasning eller beredskap så ta kontakt.

 

8

Drift og vedlikehold

Avella kan tilby standard drift og vedlikehold av tre typer innstallasjoner av softwareplattformer: webMethods, IBM webSphere og Sonic MQ. Tjenestene utføres på flere nivåer og foregår blant annet via remotetilgang til kundens systemer, eller avtale om deltagelse i kundens lokaler.

 

9

Vedlikehold og utvikling

Avella tilbyr vedlikehold på alle løsninger vi har utviklet selv. Vi kan også bistå med oppfølging av saker kunde har hos tredjepartsleverandør, samt etter nærmere analyse og vurdering ta på oss vedlikehold og videreutvikling av løsninger utviklet av andre på de plattformene vi kjenner best.