Avella | Avella på konferanse
17808
post-template-default,single,single-post,postid-17808,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 
Cato Lian, Avella

Avella på konferanse

De siste ukene har vi hatt fokus rettet mot våre partnere og deres strategier. Både IBM og Software AG har hatt sine årlige events, og Avella var tilstede på begge. De hadde spennende ting å by på for 2019, felles var at de la mye vekt på APIer, hybride plattformer og automatisering, noe som treffes oss veldig godt.

Innovation Tour

Cato og Pål hadde en hyggelig dag i Stockholm på Software AG sin Innovation Tour i midten av november. Kunder som Ericsson, Yara og Nokia fortalte om hvordan de har brukt teknologien til å bygge IoT-plattformer og automatiserte prosesser. Software AG refererte til flere andre europeiske kunder med tilsvarende gode erfaringer. På slutten av dagen fikk alle de nordiske partnerne mulighet til å dele erfaringer og kompetanse.

Think Oslo

Mer enn 900 kunder og partnere ble samlet på Scandic Fornebu for å høre ulike erfaringer om IBM sin teknologi. Avella stilte mannssterke, med nesten halve staben på plass. Redbull snakket om hvordan de har benyttet IBM sin teknologi som støtte for sitt suksessfulle Formel 1-team. Skatteetaten og e-helse presenterte sine innovative løsninger og det var et videoinnlegg fra Statsministeren der fremtidsrettet teknologi var hovedtema. Et av de mer morsomme innleggene var hvordan Media City Bergen og 7Fjell-bryggeriet har brygget øl etter oppskrift laget av Watson, basert på data om bergensere. Det hele ble avsluttet med ølsmaking og pølser.